Dom Turysty "Pod Wieżycą" - Sobótka

Adres: Armii Krajowej 13, 55-050 Sobótka, Polska.
Telefon: 519797367.
Strona internetowa: podwiezyca.com.pl.
Specjalności: Restauracja, Dom wakacyjny, Hostel.
Inne ważne informacje: Ogródek, Na wynos, Na miejscu, Dostawa, Kominek, Miejsca dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Alkohol, Kawa, Koktajle, Małe porcje, Piwo, Wino, Śniadanie, Późne śniadanie, Obiad, Kolacja, Desery, Miejsca siedzące, Przytulne, Swobodna atmosfera, Dla całej rodziny, Grupy, Możliwa rezerwacja, Karty debetowe, Karty kredytowe, Usługa płatności mobilnych NFC, Karty kredytowe, Krzesełka do karmienia, Menu dla dzieci, Odpowiednie dla dzieci, Bezpłatny parking, Bezpłatny parking przy ulicy, Parking, Można przyjść z psem.
Opinie: Ta firma ma 1317 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 4.3/5.

Lokalizacja Dom Turysty "Pod Wieżycą"

Cześć Czy szukasz miejsca, gdzie możesz się odpocząć i zjeść dobrze Nasza rekomendacja to Dom Turysty Pod Wieżycą To restauracja, dom wakacyjny i hostel położony w Sobótce, przy Adres: Armii Krajowej 13, 55-050 Sobótka, Polska. Możesz je za telefon 519797367 lub odwiedzić ich stronę internetową.

Dom Turysty Pod Wieżycą oferuje ogródek, dostawę, menu na miejscu i na wynos, miejsca dla osób na wózkach, kominek, alkohol, kawę, koktajle, małe porcje, piwo i wino. Możesz tu przyjść na śniadanie, późne śniadanie, obiad, kolację albo desery. Miejsce to jest przytulne, swobodne i dla całej rodziny. Możesz tutaj zjeść z grupą i zajmować się rezerwacją miejsca. Akceptują karty debetowe i karty kredytowe, a także usługi płatności mobilnych NFC.

Jeśli masz dzieci, to Dom Turysty Pod Wieżycą ma krzesła do karmienia i menu dla dzieci. Miejsce to jest odpowiednie dla dzieci. Możesz tutaj przyjechać z psem. Mają bezpłatny parking i bezpłatny parking przy ulicy. Miejsce to jest dostępne dla osób na wózkach i ma wejście dostępne dla osób na wózkach.

Dom Turysty Pod Wieżycą ma 1317 recenzji na Google My Business z średnią oceną 4.3/5. To miejsce jest bardzo polecane dla osób, które szukają miejsca dobrze jeść i odpocząć.

Nasza rekomendacja to odwiedzenie Domu Turysty Pod Wieżycą. Możesz zarezerwować miejsce online na ich stronie internetowej. Zapraszamy i oczekujemy na Cię

Recenzje dla Dom Turysty "Pod Wieżycą"

Łucja Dorota
3/5

Prosty, przytulny pokoik w osobnym domku. Brak czajnika w pokoju, ale można w każdej chwili podejsc do baru i poprosić o wrzątek do termosu. Cena wydaje się troszkę wysoka jak na schroniskowe standardy, ale rozumiem, że lokalizacja robi swoje. Ogólnie pobyt udany. Bardzo miły właściciel i obsługa, zawsze chętni do pomocy.

Евгений Яровой
1/5

Doczekać się na pizzę w restauracji niemożliwe. Czekamy już od 40 minut !
UPD.: Właśnie, czekaliśmy ponad godzinę i nie doczekaliśmy. Kierownik powiedział że przed nami jeszcze trzy pizzy, chociaż wiedziałem, że były wydane dania klientom, którzy byli za nami. Zwrot kasy, opinia tu i do widzenia. Jedziemy do naszej ulubionej pizzerii we Wrocławiu
UPD2: Właściciel może poniżej pisać cokolwiek, uzasadniając ten problem, ale czekać na pizzę ponad godzinę - to nie jest dopuszczalne i oznacza organizacyjne problemy. OK, niech będzie 20 - 30 minut, ale gdy po 50 minutach poszedłem do stanowiska, powiedziono mi było że przed naszej jeszcze są trzy pizzy i trzeba poczekać jeszcze 15 minut. Widziałem, że o moim zamówieniu po prostu zapomnieli, ponieważ wydawali inne dania (i pizzy też !!!! ).

Aska B.
5/5

Organizowaliśmy ostatnio imprezę w schronisku, bardzo dobry kontakt z właścicielem, sala piękna i klimatyczna, oddająca słowiański klimat 😉
Jedzenie przepyszne! Szynka długo pieczona pierwsza klasa, sałatki robione jak w domu, zurek smakowity i dostępny ciagle cieplutki.
Polecam serdecznie! ❤️

Łukasz Wo
2/5

Jestem mocno rozczarowany jedzeniem. Patrząc na opinie miałem nadzieję na smaczne dania niestety nie tym razem. Kwaśnica tylko z nazwy przypominała kwaśnice. Specjał Ślężański - kotlet ok ale ziemniaki odsmażane były chyba z 10 razy zanim trafiły na nasz talerz. Najlepsze z całego zamówienia były pierogi ruskie.

Agnieszka Sz
3/5

Miejsce fajne na odpoczynek, jedzenie dobre ale odradzam nocleg, szczególnie z dziećmi. Mieliśmy pokoje 2, 7, 8, 9. W pokoju było może z 10 st. C, spaliśmy poubierani w swetry, legginsy i dwie pary skarpet. Grzejniki grzały tylko przez 3-4 godziny, o godz 22-giej zostały wyłączone. Po interwencji zostały z powrotem włączone ale nie ogrzały pokoju w żaden sposób. Przy minusowej temperaturze na dworze ogrzewanie w pokoju nic nie dało, woda w łazience też była zimna lub lekko letnia. Do pobytu z noclegiem zimą polecam koniecznie wziąć jakiś przenośny grzejnik czy wentylator ciepła, czajnik bezprzewodowy i gruby ciepły koc, może będzie lepiej.

Andżelika Joks
5/5

To już kolejna wizyta w schronisku i znów to samo - PYSZNE JEDZENIE! Tym razem po sobotniej wędrówce, przemoczeni od śniegu i głodni jak niedźwiedzie zdecydowaliśmy się na schabowego i placek po węgiersku, a na deser oczywiście szarlotka. Świeże, pyszne a porcje duże! Po śnieżnym spacerze polecamy szczególnie pyszną zimowa herbatkę! Szczególne podziękowania dla pracującej w schronisku pani Weroniki, pomocna i przemiła - ogarnia dosłownie wszystko - na sali obok była jakaś firmowa wigilia a i tak nas, przypadkowych gosci, przyjęła z równie wielkim zaangażowaniem.
Na pewno wrócimy. Zdjęć nie zrobiliśmy bo za szybko wszystko zdjęliśmy 🙂

Obserwator UEFA
5/5

Polecam regionalne miejsce na spożycie posiłku lub napoju z pianą. Wybór 5 smaków z lokalnego browaru za ścianą zdecydowanie na plus. Kuchnia wydaje się być czysta i smakowita. Warto odwiedzić to miejsce. Czuć klimat, szczególnie gdy jest śnieg ?

KrystynaD KrystynaD
2/5

Witam
10.01.24 r. sprawdzałam na stronie schroniska, czy będzie czynne następnego dnia. Chciałam zjeść tam z koleżanką obiad. Na stronie nie było żadnej informacji, że schronisko będzie nieczynne. 11 stycznia ruszyłyśmy więc z Sobótki żółtym szlakiem. Przy schronisku byłyśmy koło godz 13. Było niestety zamknięte. Zadzwoniłam pod nr 519 797 367, aby dowiedzieć się o możliwości zjedzenia obiadu. Niestety nikt telefonu nie odebrał. Obiad zjadłyśmy w Sobótce. Niesmak związany z zamkniętym schroniskiem niestety jednak pozostał.